کلمه ها...











زیر آسمان آبی

@@@{underneathskyblue}@@@

 

 



کلمه ها بر احساس ها و اندیشه ها تاثیر می گذارند.

 

 

احساس هابر افکار و کلمه ها موثرند.





اندیشه ها بر کلمه ها و احساس هاتاثیرمی گذارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بگوییم : از اینکه وقت خود را در اختیار من گذاشتید متشکّرم.

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بگوییم : در فرصت مناسب کنار شما خواهم بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بگوییم: راست میگی؟راستی؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بگوییم : خدا سلامتی بده .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بگوییم : هدیه برای شما .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بگوییم : باتحربه شده .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بگوییم : قشنگ نیست .

 

 

 

 

 


 

 

بگوییم : خوب هستم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بگوییم : مناسب من نیست .

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

بگوییم : با این کار چه لذّتی می بری؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بگوییم : شاد و پر انرژی باشید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بگو ییم : من.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بگوییم : دوست ندارم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بگوییم : آسان نیست .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نگوییم : مساله ربطی به تو ندارد .

 

بگوییم : مساله را خودم حل می کنم .

 

نگوییم : جانم به لبم رسید .

 

بگوییم : خیلی راحت نبود .

 

نگوییم : در حدمت هستم .

 

بگوییم : بفرمایید.

 

نگوییم :دشوار است .

 


 

نگوییم : متنفّرم .

 


 

نگویییم :اینجانب .

 


 

نگوییم :خسته نباشید.

 

نگوییم : چرا اذیّت می کنی؟

 


 

نگوییم :به درد من نمی خورد.

 


 

نگوییم :بد نیستم.

 

نگوییم : زشت است .

 

نگوییم : شکست خورده

 

نگوییم :قابل ندارد .

 


 

نگوییم :خدا بد نده .

 

نگوییم : دروغ نگو .

 


 

نگوییم : گرفتارم.

 

 

نگوییم : ببخشید که مزاحمتان شدم .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 2 آذر 1396برچسب:,ساعت 15:23 توسط hasan|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->


Design By : Pichak